Wil je een artikel omruilen? Of is het niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te ruilen of te retourneren.

Klik hier om meer te lezen over het herroepingsrecht.

Wil je een artikel retour sturen?
Bij Beach-Look mag je zonder problemen een bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Je retour meld je aan door een mail te sturen naar:  klantenservice@beach-look.nl. Vermeld in de mail het ordernummer en om welk(e) artikel(en) het gaat. Je bent het niet verplicht, maar we zouden het fijn vinden als je de reden wilt opgeven waarom je een artikel retourneert. Hier kunnen wij weer van leren.

Na het aanmelden van de retour heb je nogmaals 14 dagen de tijd om artikel(en) retour te sturen. Het is belangrijk dat artikelen in dezelfde staat worden terug gestuurd zoals je ze hebt ontvangen. Je ontvangt je bestelling in een stevige verzendzak. We vertrouwen erop dat je de zak voorzichtig open maakt zodat je deze opnieuw kunt gebruiken om een artikel terug te sturen. De zak heeft namelijk een extra strip waarmee je de zak opnieuw goed kunt afsluiten. Stuur het artikel met de pakbon naar ons retouradres:

Beach-Look
T.a.v. Retouren
Korte Spruit 11
7773 NP Hardenberg

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Vergeet je retourzending dus niet voldoende te frankeren.

Wil je een artikel ruilen?
Als je een artikel wilt ruilen, stuur ons een e-mail: klantenservice@beach-look.nl of bel 085-047 1580. Geef aan welk(e) artikel(en) je wilt ruilen. Zo kunnen we jouw gewenste artikel(en) alvast reserveren. Een artikel kan uitverkocht raken en dan is het niet altijd meer mogelijk om je artikel te ruilen. Als dit het geval is nemen wij contact met je op om een gepaste oplossing te vinden. Bij een ruiling zijn de verzendkosten voor het toesturen van geruilde items voor rekening van Beach-Look.

Het is belangrijk dat artikelen in dezelfde staat worden terug gestuurd zoals je ze hebt ontvangen. Je ontvangt je bestelling in een stevige verzendzak. We vertrouwen erop dat je de zak voorzichtig open maakt zodat je deze opnieuw kunt gebruiken om een artikel terug te sturen. De zak heeft namelijk een extra strip waarmee je de zak opnieuw goed kunt afsluiten. Stuur te ruilen artikel(en) met de pakbon naar ons retouradres:

Beach-Look
T.a.v. Retouren
Korte Spruit 11
7773 NP Hardenberg

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant, ook als je een item wilt ruilen. Vergeet je retourzending dus niet voldoende te frankeren.

Terugbetaling 
Na goed ontvangst van je retourzending wordt het volledige bedrag, inclusief eventuele verzendkosten, terug op de (bank)rekening / creditcard gestort waar Mollie.BV de betaling van heeft ontvangen. We handelen retourzendingen snel af zodat wij binnen maximaal 5 werkdagen de retourverwerking aanmelden bij Mollie B.V.

Mollie B.V. is een erkend bedrijf dat de betalingen voor Beach-Look verzorgt. Zo ook de retourstortingen. Op je bankafschrift staat: Mollie of Stg Mollie Payments. Wij zijn bij het verwerken van retourbetalingen afhankelijk van Mollie B.V. Zij verzorgen de retourbetaling.

Voorwaarden voor retourzendingen:
Natuurlijk mogen artikelen gepast worden. Let er op dat de artikelen niet vies worden. Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen bevuilde artikelen terugnemen.
Gebruik tijdens het passen van badkleding de hygiëne strip ter bescherming. Verwijder deze niet. Je kunt ook je eigen slip/boxer eronder aan houden.

Beach-Look neemt retourzendingen alleen in behandeling als artikelen:

  • Netjes zijn behandeld;
  • In ongebruikte staat zijn;
  • In de originele verpakking retour gezonden zijn;
  • De aangehechte labels aan het artikel bevestigd zijn en niet zijn losgemaakt/afgeknipt;
  • Bij badkleding de hygiëne strip niet is verwijderd;
  • Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden geweigerd en teruggestuurd;
  • Kleding en badkleding mag geen draagsporen, zoals rook- of kooklucht, bevatten.

Wij behouden het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld.